
Gazeta Podatkowa nr 52 (1197) z dnia 29.06.2015
Regulamin pracy
Firma zatrudnia ponad 40 osób i obowiązuje w niej regulamin pracy oraz wynagradzania. Czy przyjmując pracownika do pracy należy umieścić w aktach osobowych jego oświadczenie o zapoznaniu się z tymi regulaminami?
Pracodawca przed dopuszczeniem pracownika do pracy uzyskuje jego pisemne potwierdzenie zapoznania się m.in. z treścią regulaminu pracy, wynagradzania, z przepisami i zasadami dotyczącymi bhp, a także z zakresem informacji objętych tajemnicą określoną w obowiązujących ustawach dla umówionego z pracownikiem rodzaju pracy. Dokument ten należy przechowywać w części B akt osobowych pracownika, co wynika z § 6 ust. 2 pkt 2b rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy (...).
www.KodeksPracy.pl - Regulaminy zakładowe:
Jeśli nie znalazłeś informacji, której szukasz, wejdź do serwisu | ||
www.VademecumKadrowego.pl » |
Serwis Głównego Księgowego
Gazeta Podatkowa
Terminarz
01.09.2025 (poniedziałek)
10.09.2025 (środa)
GOFIN PODPOWIADA - Prawo pracy
Kompleksowe opracowania tematyczne
WSKAŹNIKI - Prawo pracy
Bieżące wskaźniki wraz z archiwum
KALKULATORY
Narzędzia księgowego i kadrowego
PRZEPISY PRAWNE
Ustawy, rozporządzenia - teksty ujednolicone
FORUM - Prawo pracy
Forum aktywnych księgowych i kadrowców
|