
Gazeta Podatkowa nr 70 (1215) z dnia 31.08.2015
Termin wypłaty pensji
Firma zamierza wypłacać wynagrodzenia na koniec miesiąca. Jak prawidłowo powinien brzmieć zapis odnośnie terminu wypłaty w regulaminie pracy?
Zasadą jest, że wynagrodzenie za pracę wypłaca się co najmniej raz w miesiącu, w stałym i ustalonym z góry terminie (art. 85 § 1 K.p.).
Zatem należy wskazać konkretny dzień wypłaty. Przykładowy zapis w regulaminie pracy może brzmieć następująco: "Wynagrodzenie wypłacane jest w ostatnim dniu roboczym miesiąca" albo "Wynagrodzenie jest wypłacane w ostatnim dniu miesiąca, a jeżeli ustalony dzień jest dniem wolnym od pracy, w dniu go poprzedzającym".
www.KodeksPracy.pl - Regulaminy zakładowe:
Jeśli nie znalazłeś informacji, której szukasz, wejdź do serwisu | ||
www.VademecumKadrowego.pl » |
Serwis Głównego Księgowego
Gazeta Podatkowa
Terminarz
01.09.2025 (poniedziałek)
10.09.2025 (środa)
GOFIN PODPOWIADA - Prawo pracy
Kompleksowe opracowania tematyczne
WSKAŹNIKI - Prawo pracy
Bieżące wskaźniki wraz z archiwum
KALKULATORY
Narzędzia księgowego i kadrowego
PRZEPISY PRAWNE
Ustawy, rozporządzenia - teksty ujednolicone
FORUM - Prawo pracy
Forum aktywnych księgowych i kadrowców
|